پذیرایی روزانه ۳ هزار زائر پیاده امام هشتم (ع)در گناباد

فرماندار گناباد گفت: آمادگی پذیرایی روزانه ۳ هزار زائر پیاده امام هشتم(ع) با همکاری میقات الرضا و نهادهای دیگر در گناباد وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز،محمدعلی نبی پور صبح شنبه در حاشیه بازدید از محل های پذیرایی زائران پیاده امام هشتم (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گناباد در جنوبی ترین نقطه خراسان رضوی دروازه ورود زائران پیاده جنوب کشور به استان است.

وی افزود: با ایجاد دفتر میقات الرضا در محل مرقد علامه بهلول و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه زمینه پذیرایی روزانه از ۳ هزار زائر پیاده در گناباد ایجاد شده است.

فرماندار گناباد تصریح کرد: تعداد پنج محل و موکب در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان در مسیر زائران جهت اسکان و پذیرایی آماده خدمت گذاری هستند و طی چهار روز گذشته تعداد هزار و ۸۰۰ نفر در قالب ۲۱ کاروان در این شهرستان پذیرایی و یا اسکان یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: براساس اعلام استانداری خراسان رضوی پیش بینی می شود ۳۳۰ هزار زائر در قالب کاروان های مختلف راهی مشهد شودند که گناباد آماده میزبانی از هرکاروانی که از این مسیر عبور کند را دارد.

نبی پور خاطرنشان کرد: به تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان اعلام شده تا در خدمت گذاری به زائرین از ارائه هیچ خدمتی دریغ نکنند.

902/900

کد خبر: 868792

وب گردی

وب گردی