سازمان‌های بین‌المللی ریزه‌خوار سفره عربستان هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری اقدام رژیم سعودی در استعفای اجباری و بازداشت سعد حریری در عربستان را نوعی قانون جنگل و شبیه اقدامات راهزنان توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدام رژیم سعودی در احضار و اجبار به استعفای نخست‌وزیر قانونی لبنان، اظهار داشت:‌ طبیعت رژیم عربستان یک طبیعت وحشیانه، جاهلی و قرون‌وسطایی است و از این روز هیچ‌یک از موضع‌گیری آن‌ها با ضوابط عقلی، شرعی و تمدنی سازگار نیست.

آیت‌الله حیدری با اشاره به اقدامات رژیم سعودی در حمله به یمن، حضور در جنگ نیابتی و پرورش تروریست‌های داعش و تکفیری، تصریح کرد: ازآنجاکه ماشین جنگی عربستان در یمن به‌گل‌نشسته است تصور می‌کنند این به خاطر اقدامات ایران و حزب‌الله بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: بنابراین عربستان تلاش دارد با ضربه به حزب‌الله لبنان جبهه مقاومت را تضعیف کرده و به خیال خود پایگاه ایران را در منطقه متزلزل کند، درحالی‌که آن‌ها عاجزتر از این هستند که این ضربه را بزنند و می‌خواهند اسرائیل را با ایجاد فشار به دولت قانونی سعد حریری به جان حزب‌الله بیندازند.

وی اقدام اخیر رژیم سعودی را یک ماجراجویی ارزیابی کرد و گفت: مسئولان عربستان مشتی جوان خام و نفهم هستند که یک پیر فرتوت به نام ملک سلمان هر چه به او دیکته شود را امضا می‌کند.

وی اقدام رژیم سعودی در تحمیل استعفا به سعد حریری در ریاض را شبیه قانون جنگل و اقدامات راهزنان توصیف کرد و با اشاره به سکوت سازمان‌های بین‌المللی،‌گفت: سازمان‌های بین‌المللی ریزه‌خوار سفره عربستان هستند و سکوت آن‌ها کاملاً طبیعی است چراکه ما پس گرفتن اطلاعیه این سازمان علیه عربستان به خاطر پول‌های سعودی را هنوز فراموش نکرده‌ایم.

منبع: فارس

کد خبر: 868856

وب گردی

وب گردی