بیش از 300 دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحد گرمسار تحصیل می کنند

مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از تحصیل 308 دانشجوی شاهد و ایثارگر در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به نقل از واحد گرمسار، حجت‌الاسلام عبدالله زندی‌فر مسئول امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: حدود 69 درصد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان های آرادان و گرمسار، در واحد گرمسار مشغول تحصیل هستند.

مسئول امور شاهد و ایثارگران واحد گرمسار افزود: بیش از 453 دانشجوی شاهد و ایثارگر و طلبه در 14 مرکز آموزش عالی و دانشگاه در شهرستان‌های آرادان و گرمسار مشغول تحصیل هستند که از این تعداد 308 نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار تحصیل می‌کنند.

این مسئول دانشگاهی افزود:‌ بیشترین تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگر واحد گرمسار به ترتیب در مقاطع کار‌شناسی ارشد، دکتری، کار‌شناسی و کاردانی تحصیل می‌کنند که تحت حمایت مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های گرمسار و آرادان قرار دارند.

مسئول امور شاهد و ایثارگران واحد گرمسار به ارائه مشاوره تحصیلی و برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر اشاره کرد و افزود: دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برنامه‌های ویژه‌ای از جمله دیدارهای منظم رئیس و معاونان واحد با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دانشجو، دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، ایجاد و بروز رسانی بانک اطلاعاتی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر و برنامه‌ریزی برگزاری سومین یادواره شهدای گمنام واحد گرمسار را در دستور کار داشته است.

زندی‌فر ادامه داد: تلاش برای بهبود وضعیت آموزشی و افت تحصیلی تعدادی از دانشجویان، برگزاری جلسات مشاوره و جلسات ستاد شاهد استان با حضور مدیر کل امور شاهد و ایثارگران استان سمنان و مسئولان امور شاهد و ایثارگران دانشگاه‌‌ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گرمسار بخشی از اقدامات انجام شده در واحد گرمسار برای حمایت و توجه به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

کد خبر: 868915

وب گردی

وب گردی