دستگیری مردی که با ضربات چاقو همسرش را به قتل رساند

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت از دستگیری مردی که با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده بود و قصد خودکشی داشت، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، سرهنگ محمد جلینی سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در غروب هفدهمین روز از آبان ماه سال جاری با اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در خصوص وقوع یک فقره قتل در محله هلال‌احمر، تیمی از مأموران کلانتری 115 رازی به محل اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل مشخص شد که زنی حدوداً 35 ساله به نام «آ» در حالی که از ناحیه سر، گردن، سینه و دست‌ها مجروح شده و آثار بریدگی و خون مشهود بود داخل حمام افتاده و در اتاق خواب نیز آثار ضرب‌وجرح‌های متعدد خون وجود داشت که بلافاصله با اورژانس هماهنگی شده و پزشکان در محل حاضر شدند ولی در بررسی‌های پزشکی مرگ این زن را اعلام کردند.

سرکلانتر هشتم ادامه داد : با توجه به احتمال قتل و حساسیت موضوع، شخصاً به همراه رئیس کلانتری 115 رازی در محل حاضر و در بررسی‌های انجام‌شده پسر مقتول اعلام داشت چند دقیقه پیش به منزل مراجعه و با جسد مادرش مواجه شده است.

این در حالی بود که همسایگان نیز اعلام داشتند در بین ساعات 15 تا 16 صدای سروصدا از داخل این خانه به گوش می‌رسید و پس از مدتی شوهر مقتول را مشاهده کرده‌اند که از منزل خارج شده است.

سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت افزود: بلافاصله با قاضی کشیک، جناب مدیر روستا، هماهنگی انجام شده و اقدامات برای حفظ صحنه جرم انجام گرفت و پس از دقایقی مأموران تشخیص هویت در محل حاضر و در حضور پزشکی قانونی، اقدامات انجام شد.

با توجه به شواهد موجود در صحنه مشخص شد که مقتول توسط شوهرش و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

وی اضافه کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا این‌که بامداد امروز بر حسب اعلام خبری از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی 110مشخص شد که فردی در محدوده پل میدان حق‌شناس، قصد خودکشی دارد و ازآنجاکه مشخصات ارائه‌شده با مشخصات قاتل این پرونده مطابقت داشت بلافاصله مأموران کلانتری در محل حاضر شدند.

سرهنگ جلینی در خاتمه اشاره داشت: متعاقباً اینجانب و مأموران امداد و نجات و آتش‌نشانی در محل حاضر و پس از دو ساعت گفتگو و مذاکره با این فرد حواس وی را پرت کرده و موفق شدند در یک اقدام سریع وی را از محل دور و جلوی خودکشی وی را بگیرند.

گفتنی است، تحقیقات درباره علت درگیری و قتل، همچنان از سوی مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حال انجام است.
706

کد خبر: 868995

وب گردی

وب گردی