«وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» باز نشر شد

رمانی «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» به قلم سی‌بل هاگ با ترجمه آرتمیس مسعودی توسط نشر آموت به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، چاپ دوم رمان «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» نوشته سی‌بل هاگ نویسنده رمان «پشت سرت را نگاه کن» را با ترجمه آرتمیس مسعودی راهی بازار نشر شد.

«سی‌بل هاگ» خالق آثار متعدد و پر فروشی است که به زبان‌های بین‌المللی و زنده‌ی دنیا ترجمه شده است. آثار این نویسنده، بخصوص در کشورهای انگلیس، استرالیا و آلمان با استقبال چشمگیری روبرو شده و همواره در صدر رمان‌های منتخب مخاطبان و منتقدان جای داشته است. او هم‌چنین بارها برنده‌ی جوایز مختلف ادبی برای نویسندگی در ژانرهای مختلف داستانی شده است.

در رمان «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» مخاطب با داستان زندگی کیتی مواجه می‌شود. بیست و پنج سال پیش، کیتی از خانه فرار کرده است و دیگر بازنگشته است،اما ناگهان به شکل اعترافی هولناک، در زندگی صمیمی‌ترین دوستش، اولیویا ظاهر می‌شود. پدر همسر اولیویا که از احساس گناه رنج می‌برد، می‌گوید سال‌ها پیش، کیتی را به قتل رسانده است. تام به آلزایمر مبتلاست و داستانش بجز بخش مخوف آن، با خطا و اشتباه همراه است. او می‌داند جسد در کجا دفن شده است.
وقتی اولیویا و پلیس شواهد و قرائن را در کنار هم قرار می‌دهند یک سوال مهم شکل می‌گیرد؛ یک قتل روی داده است، و یک اعتراف و یک جسد وجود دارد اما درباره قابل استناد بودن اینها ابهاماتی وجود دارد.

چاپ دوم رمان «وقتی خاطرات دروغ می‌گویند» نوشته‌ «سی‌بل هاگ» با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» در ۳۵۲ صفحه و به قیمت ۲۲۵۰۰ تومان توسط «نشر آموت» راهی بازار نشر شد.

502

کد خبر: 869097

وب گردی

وب گردی