امباپه: نیمار برای من مثل برادر بزرگتر است

کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن، با رد شایعات اخیر در مورد نیمار، تاکید کرد که این ستاره برزیلی از بودن در پارک دو پرنس راضی است.

به گزارش ایسکانیوز، به تازگی شایعاتی در رسانه های فرانسوی در مورد نیمار مطرح شد و ادعا شد که او با اونای امری، سرمربی پاریسی ها دچار مشکل شده است. همچنین در گزارش نشریه اکیپ اعلام شد که تعدادی از بازیکنان پاری سن ژرمن از توجه ویژه ای که به نیمار می شود، ناراضی هستند.

اما بعد از اینکه نیمار در کنفرانس مطبوعاتی دیروز این شایعات را رد کرد، امباپه نیز اعلام کرد این اخبار صحت ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" او باعث شد تا من زودتر در پاری سن ژرمن جا بیفتم. او من را زیر بال و پر خودش گرفت. او با من طوری برخورد می کند که انگار برادر بزرگتر من است.داشتن بازیکنی مانند او که هر روز به شما کمک کند، خیلی خوب است. او بازیکن فوق العاده ای است. ما از اینکه او را در تیم مان داریم، بسیار خوشحالیم. او احساس خوبی از بودن در اینجا دارد و می خواهیم به دستاوردهای بزرگ برسیم."

امباپه همچنین در مورد ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه ای تیمش، هم گفت:" کاوانی فوق العاده است. فکر می کنم او برای بازیکنانی با خصوصیات من و نیمار، بهترین مکمل است. او جابجایی زیادی دارد و همه جا حاضر است. ضمن اینکه توانایی تمام کنندگی فوق العاده ای دارد. او یک مهاجم مادرزاد است.

او حالا خیلی به شکستن رکورد گلزنی باشگاه نزدیک شده و ما هرکاری بتوانیم انجام می دهیم تا او بتواند به این هدف برسد."

606

کد خبر: 869279

وب گردی

وب گردی