بادامچی: روسیه در کنار نیروهای مقاومت در تلاش برای مهار آمریکاست

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه «اتحاد اقوام و قومیت‌ها می‌تواند در مبارزه با گروه‌های تکفیری موثر باشد» گفت: روسیه با حضور خود در کنار نیروهای مقاومت تلاش می‌کند تا آمریکا را مهار کند و به دنبال منافع و پایگاه خودش است.

به گزارش ایسکانیوز،محمدرضا بادامچی با اشاره به اینکه «داعش دست پرورده آمریکایی‌هاست و کشورهایی مانند سعودی‌ها، در مورد آن سرمایه‌گذاری کردند» گفت: همه امید و آمال آنها این است که بتوانند علیه کشورهایی که مستقل هستند مانند کشور ما تفرقه ایجاد کنند و یا با ایجاد ارعاب در کشورهای مسلمان به اهداف شوم خود برسند.

این نماینده مجلس افزود: در حال حاضر داعش نتوانست در منطقه موفق شود و اکنون هم ته مانده آنها در سوریه در حال مبارزه هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین بیان کرد: کشورهای اسلامی باید متوجه عاقبت این گروهک ها باشند که خیر اسلام و مردم را در بر ندارد. البته کشورهایی مانند آمریکا و عربستان هم در این مسئله نقش دارند.

وی درباره اینکه تداوم اتحاد میان روسیه و محور مقاومت در مرحله پسا داعش تا چه اندازه ضرورت دارد؟ گفت: باید در نظر داشته باشیم که روسیه هم به دنبال منافع خودش است و اینگونه نیست که همیشه در کنار ما باشد. البته حضور روسیه در پس زدن داعشی‌ها بی تاثیر نبوده است.

بادامچی اظهار داشت: به نظر می‌رسد روس‌ها با حضور در این منطقه تلاش می کنند، قوی‌تر شده و با حضور خود آمریکا را مهار کنند. اما در هر حال در کنار نیروهای مقاومت خوب ظاهر شده‌اند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اتحاد اقوام مختلف در مبارزه با داعش تصریح کرد: آگاهی ملت‌های مسلمان و همچنین اتحاد اقوام می تواند در مبارزه با نیروهای تکفیری بسیار اثرگذار باشد اما واقعیت‌هایی که دنیای اسلام می طلبد، اتحاد این اقوام و قومیت‌ها است.

منبع: ایسنا

کد خبر: 869352

وب گردی

وب گردی