کتابخانه مجازی "کتابگرام" در نمایشگاه رسانه های دیجیتال

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، اقدام به معرفی کتابخانه مجازی "کتابگرام" و اعلام فراخوان دو جشنواره در حوزه کتابخوانی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ‌ماه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نهادهای فرهنگی در محل مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

فرهنگسرای فردوس به نمایندگی از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، در این نمایشگاه و در غرفه امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه مجازی "کتابگرام" در بستر شبکه اجتماعی تلگرام که به همت کتابخانه فردوس راه اندازی و در حال فعالیت است را به بازدید کنندگان معرفی و آنها را عضو این کتابخانه مجازی می کند. هم چنین معرفی، اعلام فراخوان و جذب مخاطب در چهارمین جشنواره تولید کتاب صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان و ششمین جشنواره مجازی کتابخوانی از دیگر خدمات فرهنگسرای فردوس در نمایشگاه رسانه های دیجیتال است.

این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان تا ۲۶ آبان از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل مصلای امام خمینی (ره) دایر و میزبان علاقمندان به حوزه رسانه های دیجیتال است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت های فرهنگسرای فردوس در این نمایشگاه به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 869385

وب گردی

وب گردی