عباسی: از استعفای رویانیان اطلاعی ندارم/ مکانی و عمران‌زاده را نمی‌خواهیم

مالک باشگاه سیاه‌جامگان از استعفای رئیس هیأت مدیره این باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد استعفای محمد رویانیان از ریاست هیأت مدیره باشگاه سیاه جامگان اظهار داشت: من صحبتی با ایشان نداشته ام. اصلا حرفی هم مبنی بر رفتن ایشان مطرح نبود و نمی دانم چرا به یک باره چنین تصمیمی گرفتند. قطعا خودشان بهتر می توانند در این باره صحبت کنند و توضیح دهند که چرا تصمیم به کناره گیری گرفته اند.

وی در خصوص شایعه جذب سوشا مکانی و حنیف عمران زاده گفت: این موضوع هم به هیچ عنوان صحت ندارد. هیچ اقدامی هم در این زمینه انجام نداده ایم. علیرضا مرزبان (سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان) سفری به کشور گرجستان داشت و دو بازیکن را پسندید. در تلاش هستیم این دو بازیکن را جذب کنیم. در واقع هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن ایرانی تا این لحظه نداشته ایم و تمرکز ما روی خرید بازیکن خارجی است. با مکانی و عمران زاده هم نه مذاکره کرده ایم و نه صحبت غیر رسمی داشته ایم. سرمربی تیم هم هیچ درخواستی برای جذب این دو بازیکن به ما ارائه نداده است.

مالک باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: پس از تغییر و تحولاتی که در کادر فنی تیم ما رخ داد، در حال حاضر شرایط خوبی داریم. مرزبان سعی دارد با جذب چند بازیکن و کنار گذاشتن چند بازیکن دیگر، سیاه جامگان را به تیم مودرد نظر خود تبدیل کند. به هیچ وجه نگران سقوط نیستیم و اطمینان داریم شرایط خیلی بهتر خواهد شد. بسیار امیدواریم در پایان فصل، رتبه ای تک رقمی کسب کنیم. سعی می کنیم امکانات مورد نظر را مهیا کنیم تا بازیکنان در آرامش به تمرین و بازی بپردازند. تمام تلاش ما معطوف به این است که مشهد و استان خراسان، نماینده خود را در لیگ برتر از دست ندهند. اطمینان داریم با کادر فنی فعلی، این هدف محقق خواهد شد.

604

کد خبر: 869420

وب گردی

وب گردی