استاندار سمنان:  مشکلات واحد های صنعتی گرمسار برطرف می‌شود

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم تزریق نقدینگی از محل صندوق توسعه ملی به یکی از واحد‌های صنعتی گرمسار گفت: مشکلات واحدهای صنعتی گرمسار در آینده نزدیک برطرف می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا خباز صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از واحد‌های صنعتی تولید پیچ در این شهرستان اظهار داشت: این واحد قدیمی است که با ظرفیت زیر 5 درصد در حال فعالیت است.

وی با تأکید بر لزوم توسعه و رونق این واحد تولیدی بیان کرد: با توسعه این واحد می‌توان واردات پیچ را به کشور به حداقل آمار ممکن رساند و این مسئله گامی مؤثر در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

استاندار سمنان با اشاره به برخی مشکلات این واحد تولیدی یادآور شد: این واحد تولیدی از مدت‌ها قبل متقاضی تسهیلات 5 میلیارد تومانی از محل یکی از بانک‌های خصوصی در تهران بوده است که تاکنون اقدامی برای پرداخت آن انجام نشده است.

وی با بیان اینکه پیگیری برای پرداخت این مبلغ از تسهیلات از مدیران بانک انجام می‌شود تصریح کرد: کمبود نقدینگی مهم‌ترین مشکل این واحد تولیدی است که باید برای رفع آن گامی عملیاتی انجام شود.

خباز از تزریق نقدینگی از محل صندوق توسعه ملی به این واحد خبر داد و گفت: بالغ بر 3 میلیون یورو برای این واحد تولیدی پرداخت می‌شود که پرداخت آن به صورت ریالی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه این واحد تولیدی هم اکنون با ظرفیت اشتغال برای 80 نفر در حال فعالیت است که با رفع مشکلات مالی این واحد این ظرفیت افزایش می‌یابد، در گفت‌وگو با تسنیم افزود: ارتقای ظرفیت اشتغال به 250 نفر، جلوگیری از خروج ارز از کشور و کاش واردات پیچ به ایران از مزایای توسعه این واحد تولیدی است.

901

کد خبر: 869451

وب گردی

وب گردی