باید ظرفیت‎های کشور را در جهت اشتغال و توسعه به کار برد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کشور نیاز به توسعه دارد و در این زمینه باید تعامل گسترده با دنیا داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، مجید کیانپور اظهار کرد: دولت در بحث مدیریت تجاری‌سازی ترانزیت باید سیاستگذاری کند و این مهم را تسهیل ببخشد.

وی با بیان اینکه باید زمینه برای ورود بخش خصوصی فراهم شود، ادامه داد: در این راستا باید مشوق‎های مختلفی از جمله تسهیلات ارزان قیمت و معافیت‎های مالیاتی در اختیار این بخش قرار گیرد.

کیانپور با اشاره به اینکه در راستای سرمایه‎گذاری باید همگی کمک کنیم، گفت: انجام سرمایه‎گذاری در نهایت منجر به اشتغال و توسعه پایدار ظرفیت‎ها می‎شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ایران را نگین خاورمیانه عنوان کرد و افزود: باید از تمامی ظرفیت و پتانسیل‎ها استفاده کرد که در این راستا ‎باید برنامه‎ریزی‎های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ششم توسعه نیز با توجه به سیاست‎های ابلاغی مقام معظم رهبری ظرفیت‎های خوبی دیده شده که با برنامه‎ریزی به روی آنها می‎توان اقدامات خوبی انجام داد.

کیانپور تصریح کرد: کشور نیاز به توسعه دارد و این موضوع یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید تلاش کنیم تا به سرانجام مطلوب برسیم. در این زمینه نیز نیاز به تعامل گسترده با دنیا داریم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر توجه به تولیدات داخلی، اشتغال پایدار و تعامل گسترده با دنیا تاکید دارند برای همین باید ظرفیت‎های کشور را فعال کرده و در جهت اشتغال و توسعه به کار برد.

منبع:‌ ایسنا

کد خبر: 869492

وب گردی

وب گردی