تخفیف ویژه قطارهای مسافری رجا برای دانشجویان، استادان و کارکنان

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان از تسهیلات سفر با قطارهای مسافربری رجا برخوردار شدند.

به گزارش سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف کاهش سوانح جاده‌ای و در راستای ارائه تسهیلات سفر ایمن با قطار، از این پس دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان از تسهیلات سفر با قطارهای رجا برخوردار شدند.

دکتر مهدی سلطانی فر با اشاره به پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته تصریح کرد: با تلاش انجام شده دانشجویان واحد سمنان به‌عنوان نخستین دانشجویان دانشگاه‌های سمنان می‌توانند از تخفیف 25درصدی برای تردد با قطارهای رجا بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این تخفیف‌ها شامل حال تمامی استادان، کارکنان و دانشجویان فعال در واحد سمنان می‌شود، خاطر نشان کرد: تخفیف‌ها برای افرادی که فهرست مشخصات آنان از سوی این معاونت تایید و به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا ارسال شده، اعمال و صرفا شامل مسیرهای رفت و برگشت قطارهای صبا تهران-سمنان، تهران-مشهد و همچنین پردیس سمنان-مشهد می‌شود.

سلطانی فر هیچ محدودیتی را در روش تهیه بلیت برای برخورداری از تخفیف یاد شده وارد ندانست و درباره نحوه تهیه بلیت قطارهای موردنظر گفت: استفاده از تخفیف یاد شده بدون هیچ محدودیتی در روش تهیه بلیت و با خرید از تمامی کانال‌های فروش شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا نظیر: پایگاه اینترنتی، نمایندگی‌های مجاز فروش، اپلیکیشن تلفن همراه و مرکز فروش تلفنی 1539 امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و... می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی از اقصی نقاط کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ١٥٣٩ تماس حاصل کنند.

کد خبر: 869509

وب گردی

وب گردی