رونمایی از پروژه اصلی شهید تهرانی مقدم در آینده نزدیک

برادر شهید تهرانی مقدم گفت: مستکبرین منطقه بدانند که پروژه های این شهید بزرگوار یکی پس از دیگری در حال رو نمایی است و هنوز آن پروژه اصلی وی رونمایی نشده است.

محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم، درباره ابعاد شخصیتی این شهید والا مقام در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز اظهار داشت: ویژگی های این شهید والا مقام در جمله ای که مقام معظم رهبری در خصوص این شهید فرمودند خلاصه می شود؛ ایشان شهید تهرانی مقدم را با ویژگی هایی از قبیل سردار عالی قدر، دانشمند برجسته و پاسدار بی ادعا وصف کردند.

وی افزود: چند وقت پیش که مقام رهبری به بیت شهید تشریف فرما شدند و خدمت مادر این شهید حضور یافتند، خاطره ای را از شهید نقل کردند که آن روحیه استکبار ستیزی این شهید در بیانات ایشان کاملا متبلور بود.

محمد تهرانی مقدم با اشاره به خاطره رهبر انقلاب از شهید تهرانی مقدم ادامه داد: ایشان فرمودند که یک سال قبل از شهادت، شهید تهرانی مقدم ما را به یک منطقه استراتژیک جنوب کشور بردند؛ پروژه ای را شهید تهرانی مقدم برای رهبرانقلاب افتتاح کردند که اگر یک روز برای همگان پرده برداری شود لرزه بر اندام تمام مستکبرین حاضر در منطقه و عوامل آن ها خواهد انداخت.

برادر شهید تهرانی مقدم تصریح کرد: مستکبرین منطقه بدانند که پروژه های این شهید بزرگوار یکی پس از دیگری در حال رو نمایی است و هنوز آن پروژه اصلی وی رو نمایی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با خانواده این شهید یکی پروژه های وی را بازگو کردند و تاکید کردند که ما هنوز از دستاوردهای این شهید متنعم هستیم؛ اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثار گری های امثال تهرانی مقدم ها است.

تهرانی مقدم تاکید کرد: این شهید بزرگوار با همان روحیه انقلابی و استکبار ستیزی طرح هایی را اختراع کردند که اگر لازم باشد استکبار جهانی و نوچه های آن ها در منطقه ضرب شصتی خواهند دید که سرجای خود خواهند نشست.

برادر شهید حسن تهرانی مقدم در پاسخ به سوالی مبنی بر پروژه اصلی این شهید که هنوز رو نمایی نشده است گفت: درباره این پروژه مسئولین مربوطه به زودی مردم عزیزمان را در جریان قرار خواهند داد و بنده از دادن اطلاعات بیشتر معذور هستم؛ فقط در همین حد عرض می کنم که استکبار جهانی بداند اگر لازم باشد آن چنان ضرب شصتی خواهند خورد که دیگر هیچ وقت جرات تهدید ما را نداشته باشند. از برگ برنده جمهوری اسلامی هنوز رو نمایی نشده است.

302

کد خبر: 869555

وب گردی

وب گردی