اسدالله شعبانی به جنوب شهر می آِید

کتابخانه 15 خرداد  در نشستی صمیمی با عنوان " نقش قلم " میزبان اسدالله شعبانی  و کودکان و نوجوانان ساکن جنوب پایتخت است.

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، این برنامه با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان گروه سنی خود برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در این نشست صمیمی اسدالله شعبانی در باره خود و آثاری که برای کودکان و نوجوانان خلق کرده است سخن می گوید و به پرسش های بچه ها در باره ادبیات پاسخ می دهد.

اسدالله شعبانی زادهٔ چهارم تیرماه ۱۳۳۷ از جمله شاعران مطرح شعر کودک و نوجوان در ایران پس از انقلاب است. وی از کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده و دارای گواهینامه هنری درجه یک از سوی ریاست جمهوری است و سابقه عضویت در شورای کتاب کودک و دفتر تألیف کتاب‌های درسی را نیز دارد. وی را می‌توان از شاعران حلقه کیهان بچه‌ها معرفی کرد و شعر" زیبا زیبا زیبایی ای ایران " در کتاب اول دبستان معروف‌ترین شعر وی می‌باشد که آهنگ‌های مختلفی هم روی آن گذاشته شده است. آثار وی توسط ناشران مختلف منتشر شده است.

ویژه برنامه نقش قلم روز سه شنبه 23 آبان ماه در کتابخانه 15 خرداد به نشانی میدان معلم ، خ تختی ، خ یادگار، بوستان 15 خرداد میزبان کودکان و نوجوانان است.

502

کد خبر: 869632

وب گردی

وب گردی