۳۱ کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی باز هم خواندنی شد

کتاب آرامش در پرتو ایمان ( ۳۱ کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی) اثر جوئل اوستین ترجمه شبنم سمیعیان توسط انتشارات ققنوس به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشر ققنوس برای دومین بار کتاب روانشناسی «آرامش در پرتو ایمان» اثر جوئل اوستین ترجمه شبنم سمیعیان را راهی بازار نشر کرد.

نام دیگر این کتاب با عنوان 31 کلام معجزه گر برای کامیابی زندگی است و درباره کاربرد کلمات در زندگی روزمره و مفهوم واژه ها سخن می گوید.

کلماتی که به کار می بریم از قدرتی خلاقانه برخودارند. هرگاه واژه ای بر زبان می آوریم چه خوب و چه بد، به آن جان می دهیم. متاسفانه بسیاری از مردم درباره خودشان، خانواده شان و آینده شان چیزهای منفی می گویند.

حرفهایی مثل هرگز موفق نخواهم شد، این بیماری مرا از پا خواهد انداخت و یا ... بسیاری جملات منفی دیگر. این افراد نمی فهمند که در حال پیش گویی آینده شان هستند.

نکته کلیدی این است که ما آنچه را می گوییم، به دست می آوریم یعنی هر فرد باید کلمات را به همان مسیری بفرستد که دوست دارد زندگی اش در آن مسیر پیش برود. نمی توانید از شکست حرف بزنید و آنگاه انتظار پیروزی داشته باشید. نمی توان از کمبودها حرف زد و انتظار وفور داشت. هر فرد همان چیزی را می آفرینید که می گوید. اگر می خوانید بدانید که پنج سال دیگر در چه حال خواهید بود به آنچه خودتان می گویید گوش کنید.

چاپ دوم این کتاب تالیف جوئل اوستین با ترجمه شبنم سمیعیان در قطع رقعی، 208 صفحه توسط انتشارات ققنوس منتشر شد.

502

کد خبر: 869695

وب گردی

وب گردی