حاجی بابایی: این مصاحبه من نیست/ نقاشی، تحلیل و منویات خبرنگار یا مدیر مسئول خبرگزاری است

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در توییتی در واکنش به مصاحبه منتشر شده از وی در خبرگزاری خبرآنلاین تاکید کرد: با کمال تاسف! باید بگویم این مصاحبه من نیست، نقاشی ، تحلیل و منویات خبرنگار محترم یا مدیر مسئول این خبرگزاری است. 

به گزارش ایسکانیوز، حمید رضا حاجی بابایی در حساب توییتر خود در واکنش به مصاحبه منتشر شده به نقل از وی در خبرگزاری خبرآنلاین نوشت: با کمال تاسف! باید بگویم: این مصاحبه من نیست، نقاشی ، تحلیل و منویات خبرنگار محترم یا مدیر مسئول این خبرگزاری است.

خبرگزاری خبر آنلاین امروز در مصاحبه ای به نقل از دکتر حاجی بابایی مدعی شده بود: "حمیدرضا حاجی‌بابایی که پیش از انتخابات 94 به عنوان وزیر آموزش و پرورش احمدی‌نژاد شناخته می شد و بعد از انتخابات مجلس نیز ریاست فراکسیون اصولگرایان را به عهده گرفت، از موسسین جمنا است.اغلب تحلیل‎های سیاسی و رسانه‎ای اخیر، گرد این تشکل و نقاط ضعفش می‎چرخد، اما او نیز تلاش می کند تا به نوعی از زیر بار پاسخ شانه خالی کند؛ وقتی موضوع تلاش اصولگرایان برای جذب ناطق‎نوری به میان آمد گفت: من شخصا معتقدم اصولگرایان باید به دنبال جذب حداکثری باشند؛ اما از صحبت های او مشخص است که جمنا برای جذب ناطق نوری در جریان اصولگرایی قائل به شرط و شروط است؛ آنچه حاجی بابایی درمورد جمنا گفت نشان از وجود تضادهایی در این تشکل دارد."

کد خبر: 869696

وب گردی

وب گردی