رد پای سارق طلا در فضای مجازی پیدا شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: رد پای سارق طلا در سمنان در فضای مجازی پیدا و سارق دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامحسین پاکدامن امروز در تشریح جزئیات این خبر در گفت‌وگو یی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزل فردی در سمنان و تشکیل پرونده در این خصوص؛ در پی‌جویی‌های پرونده توسط عوامل تجسس کلانتری 11 شهدا با سرنخ‌های به دست آمده، تصویر طلاهای مسروقه در یکی از کانال‌های تلگرامی که توسط مالخر به نمایش گذاشته شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

پاکدامن ادامه داد: در تحقیقات بعدی مشخص شد فردی که این طلاجات را از سارق خریداری کرده، قصد فروش آن را در فضای مجازی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان افزود: با رصد پلیس دست این فرد رو و در عملیاتی دستگیر شد و در بازجویی اولیه به خریداری آن از یک فرد که مشخص شد، دوست مالباخته است، اعتراف کرد.

وی افزود: با کسب دستور از مقام قضایی سارق که از دوستان مالباخته بود نیز شناسایی و دستگیر و همچنین اموال مسروقه به مالباخته عودت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به شهروندان توصیه کرد: در انتخاب دوست دقت کنید. از اموال با ارزش خود عکس تهیه کرده تا در مورد مشابه مورد استفاده قرار گیرد. اموال با ارزش که دارای شماره سریال است مشخصات دقیق آن را ثبت و در محل مناسب نگهداری کنید.

منبع:فارس

902/900

کد خبر: 869697

وب گردی

وب گردی