تعداد کشته ها و مجروحین زلزله در قصر شیرین/پس لرزه ها همچنان ادامه دارد

فرماندار قصر شیرین درباره آخرین آمار مجروحان و کشته های زلزله شب گذشته گفت: در قصر شیرین 5 نفر جان باخته، 40 نفر صدمه دیده داشتیم  و در سر پل ذهاب هم 120 نفر مصدوم و 12 نفر کشته شدند.

فرامرز اکبری فرماندار قصر شیرین درباره آخرین تدابیر اندیشده شده مربوط به زلزله قصر شیرین در گفت وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز گفت: شب گذشته مصدومین و مجروحینی که به بیمارستان مراجعه کردند سرپایی و به سرعت مورد مداوا قرار گرفتند و عده‌ای که شرایط بحرانی‌تری داشتند به مرکز درمانی استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دلیل هوای مناسب در استان دیشب تعدادی چادر در بین مردم توزیع کردیم، تعدادی هم در محوطه‌های مدارس و معابر اسکان پیدا کرده اند هم چنین توزیع آب معدنی در سطح شهر انجام شد.

فرماندار قصر شیرین افزود: دیشب برای تامین بنزین مشکلی نداشتیم اما به دلیل شرایط بحرانی استان و شتابزدگی مردم به پمپ بنزین‌ها هجوم آوردند، طبیعی است در این شرایط شلوغی پیش می‌آید اما کمبود بنزین نداشتیم.

اکبری درباره آخرین آمار تلفات مجروحان و کشته ها گفت: در قصر شیرین 5 نفر جان باخته، 40 نفر صدمه دیده داشتیم و در سر پل ذهاب هم 120 نفر مصدوم و 12 نفر کشته شدند.

اکبری در پایان گفت: همچنان در استان پس لرزه ها ادامه دارد.

در پی جان باختن شماری از هموطنان در زمین لرزه 7/3 ریشتری در استان کرمانشاه، در این استان 3 روز عزای عمومی اعلام شد.

شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگای 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 869890

وب گردی

وب گردی