واکنش اینستاگرامی هنرمندان به زلزله کرمانشاه

برخی از هنرمندان کشور از جمله رامبد جوان، حمید فرخ نژاد، هدیه تهرانی، مهناز افشار، نرگس آبیار، محمدرضا گلزار و... در پی وقوع زلزله در برخی از شهر های ایران با انتشار پست های مختلف با حادثه دیدگان این واقعه ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، در پی زمین لرزه‌ی ۷.۳ ریشتر کرمانشاه که کمی بعد پس لرزه ۴.۶ ریشتری آن حوالی مرز ایران و عراق را لرزاند و باعث کشته و زخمی شدن برخی از هموطنانمان در این شهر ها شد هنرمندان مختلف با انتشار پیام هایی در صفحه شخصی خود با بازماندگان و زخمی شدگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما تقریباً نخستین هنرمندی بود که با انتشار پستی نوشت: آرزوی سلامتی برای همه هموطنان عزیزم. کامت بزارید و بگید در شهر شما زلزله به چه صورت بود.

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ نیز با انتشار عکسی نوشت: ایران تسلیت. کمک به هموطنان زلزله زده مان را فراموش نکنیم.

حمید فرخ نژاد بازیگر فیلم سینمایی «گشت 2» نیز با انتشار عکسی از نقشه کشور ایران نوشت: تسلیت.

هدیه تهرانی بازیگر فیلم سینمایی «بدون تاریخ بدون امضاء» نیز با انتشار عکس نقشه ایران به دو زبان کردی و فارسی با زلزله زدگان ابراز همدردی کرد. او در صفحه شخصی خود نوشت: ته سلیه ت به هه موو خه لکى کورد.
هاو ده ردى ئیوه م - ... تسلیت به هموطنان و جهان ...

محسن چاوشی خواننده موسیقی سریال شهرزاد نیز با انتشار عکسی نوشت: آبادیا ویرون شد.

نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی «نفس» نیز با انتشار فیلمی در اینستاگرام خود، نوشت: اوضاع وخیم تر از آن است که فکر می کردیم. هموطنان ما احتیاج به کمک دارند. غم سنگینی ست. امیدوارم همگی صبورانه در کنارشان باشیم و با کمک و همدلی این بحران را قابل تحمل تر کنیم. این فیلم صحنه هایی دردناک از زلزله سرپل ذهاب را نشان می دهد.

نیکی کریمی کارگردان و بازیگر سینما نیز با انتشار عکس بدون متن به مردم ایران تسلیت گفت.

مهناز افشار بازیگر فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» نیز نسبت به این زلزله واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود نوشت: حالم داغون‌تر از این حرفاست که بخوام و بتونم صرف یک عرف تسلیت بگم و همدردی کنم. این دیگه چه بلایی بود که بر سرمون نازل شد. همه این خبرا و عکسا آوار شد سرم

فرهاد آئیش کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر نیز با انتشار یک عکس سیاه نوشت: تسلیت ایران

صابر ابر بازیگر سینما و تئاتر نیز عکسی سیاه در صفحه خود منتشر کرد و نوشت: برای مردم کشورم و غم از دست دادنشان. چقدر کوتاه و است و بی قول و قرار زندگی! تمام می شود وقتی قرار نبود.

تهمینه میلانی کارگردان فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» نیز با انتشار 2 عکس از وضعیت زلزله زدگان نوشت: تسلیت به هموطنان عزیز مان.

محمدرضا گلزار بازیگر فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» نیز به این واقع دردناک و اکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود نوشت: تسلیت به همه هموطنان عزیزم.

رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما نیز با انتشار تصویری همدردی خود را ابراز کرد.

احسان کرمی مجری تلویزیون نیز با انتشار پستی نوشت: تسلیت به بازماندگان درگذشتگان زلزله و آرزوى صبر براى آسیب دیدگان. امیدوارى براى رسیدگى فورى به مردم غمزده و خسارت دیده.

500

کد خبر: 869928

وب گردی

وب گردی