طاهری قطعاً رفتنی شد

از اعتراضات هواداران و حمله آن ها به وزیر ورزش گرفته تا بیانیه تجمع جلوی درب وزارت ورزش و جوانان! 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از تمام کش و قوس ها و حواشی تیم فوتبال پرسپولیس طاهری از جمع سرخ پوشان رفتنی شد. حدود 15 روز پیش بود که طاهری نامه استعفایش را امضا کرد و این موضوع پس از گذشت یک هفته رسانه ای شد که پیامدهای زیادی را هم در برداشت. از اعتراضات هواداران و حمله آن ها به وزیر ورزش گرفته تا بیانیه تجمع جلوی درب وزارت ورزش و جوانان!

سرو صدای رفتن طاهری حسابی فضای فوتبال را دربر گرفته بود که سلطانی فر اعلام کرد نامه ای به دستش نرسیده و استعفایی در کار نیست! از طرفی دیگر، نزدیکان به طاهری و باشگاه پرسپولیس هم از بازگشت او حرف می زنند و بار ها اعلام کرده اند طاهری پس از بازگشت از سفر کربلا به کار خود در پرسپولیس ادامه می دهد.

در حال حاضر 2 روز است حکم علی اکبر طاهری برای مدیرعاملی پرسپولیس به پایان رسید وی هیچ اقدامی برای تمدید آن نکرده است. همچنین یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ایسکانیوز خبر داد؛ کار طاهری در پرسپولیس تمام است و تا چند روز آینده مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد. با تمام انکارها گویا واقعاً باید طاهری را از جمع پرسپولیسی ها جدا دانست! با رفتن طاهری باید منتظر اتفاقات عجیب و شوکه کنند در پرسپولیس باشیم.

601

کد خبر: 869987

وب گردی

وب گردی