واحد تبریز در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی 34 طرح ارائه کرد

مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: در بین 1500 طرح فناورانه و نوآورانه در نمایشگاه بین المللی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با 34 طرح در 8 حوزه تخصصی، در نمایشگاه بین المللی تبریز شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، محمد شکری، مدیر دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با 21 حوزه تخصصی و 21 رویداد جانبی همچون برگزاری کارگاه ها، همایش­ ها و نشست های تخصصی با حضور دانشگاهیان، صنعتگران، سرمایه گذاران، ارگان های دولتی و خصوصی کشور و فناوران خارجی در حال برگزاری است.

وی افزود: واحد تبریز طرح های خود را در 8 حوزه تخصصی (الکترونیک و میکروالکترونیک - زیستی - مصالح ساختمانی و راهسازی - مهندسی پزشکی - مدیریت شهری- صنایع غذایی - صنایع خلاق - و فناوری نانو) ارائه کرده است.

شکری به ابلاغیه معاونت پژوهش سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر واگذاری مسئولیت اجرایی بخش ارتباطات به واحد ایلخچی اشاره و تصریح کرد: با توجه به واگذاری حوزه های تخصصی به دانشگاهیان در این نمایشگاه، مدیریت حوزه ارتباطات الکترونیک و میکروالکترونیکی این نمایشگاه برعهده دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی (واحد ایلخچی) است و تمامی واحدها جهت ارائه دستاوردها و محصولات فناورانه خود در این نمایشگاه باید با واحد ایلخچی هماهنگ کنند.

پنجمین جشنواره ربع رشیدی تبریز از روز 20 لغایت 24 آبان 1396، از ساعت 14 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز، پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

کد خبر: 869989

وب گردی

وب گردی