دانشجویان دانشگاه‌های آزاد همدان و ملایر برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده آماده اند

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان و ملایر با صدور اطلاعیه‌ای، از آمادگی کامل خود برای اعزام به مناطق زلزله‌زده و امداد‌رسانی به مردم خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، شب گذشته زلزله‌ای با قدرت بیش از 7.3 ریشتر مناطق وسیعی از غرب کشور را به لرزه درآورد اما خسارات ناشی از این زلزله در شهرستان‌های استان‌های کرمانشاه و ایلام از مناطق دیگر به مراتب بیشتر و شدیدتر بوده است.

از همان ساعات ابتدایی زلزله، مسؤولان و دست‌اندرکاران به مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب و قصر شیرین و... رفته و به مردم این مناطق امدادرسانی کردند.

دانشجویان نیز از خیل این امدادرسانان جا نمانده و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان و ملایر با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی کامل خود را برای امدادرسانی به مناطق زلزله‌زده اعلام کردند.

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «از همه کسانی که می‌توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت زلزله موثر باشند، درخواست می‌کنم که به یاری آسیب دیدگان بشتابید»، دانشجویان نیز آمادگی خود را برای حضور در مناطق زلزله‌زده و امدادرسانی اعلام کردند.

اطلاعیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان و ملایر برای کمک به زلزله زدگان

ضمن عرض تسلیت به مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان‌های مرزی کشور، در پی وقوع زلزله در این استان‌ها و شدت بالای خسارات به خصوص استان کرمانشاه، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اعلام می‌دارد، آمادگی کامل جهت اعزام گروه جهادی شهید سید میلاد مصطفوی بسیج دانشجویی به منظور ارائه خدمات عمرانی، رفاهی و بهداشتی در این استان‌ها وجود دارد.

گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج حیدر ابراهیم خانی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در پی وقوع زلزله در استان‌های مرزی کشور و متحمل شدن خسارات زیر ساختی و عمرانی آمادگی خود را جهت امدادرسانی به مردم و اعزام به مناطق آسیب دیده اعلام می‌دارد.

کد خبر: 869998

وب گردی

وب گردی