کلاس های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه امروز تعطیل است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از تعطیلی کلاسهای آموزشی تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله غرب استان های کشور، گفت: براساس گزارش های ارسالی هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تا این لحظه دچار خسارت نشده اند.

وی ادامه داد: به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم، ستادی در واحد کرمانشاه شکل گرفته است که کارکنان واحدهای دانشگاهی در حالت آماده باش هستند.

دکتر قنبری افزود: کلاس های آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه امروز تعطیل است، اما کارمندان بخش اداری به دلیل امدادرسانی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه، در محل کار خود حاضر شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس استان کرمانشاه و به منظور رفاه حال و آرامش کارمندان خانم، امروز را برای آنان تعطیل اعلام کردیم.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل قطع خطوط ارتباطی، امکان برقرای تماس تلفنی با برخی از واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه وجود ندارد.

دکتر قنبری با بیان اینکه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در حال اعزام به محل وقوع زلزله هستند، گفت: واحدهای دانشگاهی استان کرمانشاه از هیچ کمکی برای امدادرسانی به هم وطنان دریغ نخواهد کرد.

کد خبر: 870022

وب گردی

وب گردی