گرشاسبی بهترین گزینه برای مدیرعاملی پرسپولیس است/ شاید طاهری با توجه به مشکلات گفت بهتر است دیگر نباشم!/ تعجب می‌کنم که وزارت ورزش، جانشین طاهری را مشخص نکرده است

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: گرشاسبی در حال حاضر بهترین گزینه است چون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بوده و شخصی ورزشی محسوب می شود.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اینکه علی اکبر طاهری رسما رفتنی شده و وزارت ورزش و جوانان هم هیچ گزینه ای برای جانشینی او ندارد، اظهار داشت: من از این موضوع تعجب می کنم چون هر چه سریع تر باید نسبت به انتخاب جانشین مدیرعامل مستعفی پرسپولیس اقدام شود. البته به نظر من حمیدرضا گرشاسبی (سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس) هم آدمی با تجربه و ورزشی است. اگر واقعا قرار است آقای طاهری دیگر برنگردد باید زودتر تکلیف را روشن کنند. گرشاسبی در حال حاضر بهترین گزینه است چون مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بوده و شخصی ورزشی محسوب می شود. البته شرایط مدیریت باشگاه پرسپولیس با تمام مدیریت ها فرق دارد.

وی با اشاره به مطرح شدن نام هایی مانند بهروز منتقمی و مهدی محمدنبی برای جانشینی طاهری تصریح کرد: به هر حال در این شرایط همیشه نام هایی مطرح می شود اما بعید می دانم چنین اتفاقی رخ دهد. اولا بحث بازنشستگی برای این عزیزان نیز وجود دارد و ممکن است همین مسئله مانع از فعالیت آنها در باشگاه پرسپولیس شود. البته آقای منتقمی هم سابقه مدیریت ورزشی دارد و گزینه مناسبی به شمار می رود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تأکید کرده مدرک ایثارگری تنها مجوز قابل قبول برای افراد بازنشسته به منظور ریاست آنها است و شنیده شده طاهری و سید رضا افتخاری به دنبال تهیه این مجوز بوده اند، گفت: برای داشتن چنین مدرکی باید واقعا ایثارگر بود و نمی توان چنین مدرکی را تهیه یا جعل کرد. من با این مسائل کاری ندارم؛ اگر طاهری گفته می روم، پس رفتنی است.

انصاری فرد در واکنش به برخی شایعات مبنی بر اینکه طاهری به دلیل فرار از مشکلات و بحران های مدیریتی باشگاه پرسپولیس، استعفا داده، خاطرنشان کرد: متأسفانه مشکل ما همین است. به هر حال یک سری مسائل پیش آمده که جمع کردنش سخت شده و این مشکلات به باشگاه، صدمات مالی زده است. امکان دارد استعفای او به این دلیل باشد چون به خاطر شرایط مالی باشگاه، وقتی مدیری ببیند نمی تواند کار کند، شاید با خود بگوید بهترین راه این است که دیگر نباشم!

604

کد خبر: 870032

وب گردی

وب گردی