اولویت با آواربرداری است/ میزان خسارت تا 2 روز آینده اعلام می شود

مدیر کل دفتر بازسازی و نوسازی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه آواربرداری در اولویت کاری ما قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از میزان خسارت واردشده در بافت های فرسوده مناطق زلزله زده ارائه نشده است.

مجید جودی، مدیر کل دفتر بازسازی و نوسازی بنیاد مسکن کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت بافت فرسوده در مناطق زلزله زده و میزان خسارت ایجاد شده در این مناطق، گفت: حدود 12 ساعت از زمان وقوع زلزله می گذرد، اکنون در مرحله امداد و نجات قرار داریم و ارزیابی خسارت از فردا شروع می شود؛ بنابراین در حال حاضر آمار دقیقی از میزان خسارت واردشده در بافت های فرسوده مناطق زلزله زده ارائه نشده است.

او در ادامه بیان کرد: اکنون در مرحله ارزیابی اولیه هستیم و بنیاد مسکن تا 2 روز آینده ارزیابی دقیقی را درخصوص خسارت ایجاد شده در این مناطق، ارائه خواهد داد.

جودی افزود: در حال حاضر بنیاد مسکن مرحله آواربرداری را در دستور کار قرار داده و نجات جان افرادی که زیر آوار مانده اند در اولویت کاری ما قرار گرفته است؛ بنابراین پس از اتمام آواربرداری اقدام به ارزیابی میزان خسارت وارد شده خواهیم کرد.

401

کد خبر: 870077

وب گردی

وب گردی