اهدای کتاب به روحانی توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در یک حرکت نمادین به مناسبت تولد حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، یک جلد کتاب با عنوان یادآوری «النصیحۀ لائمۀ المسلمین و تاریخچه مذاکره» به وی هدیه داد.

به گزارش ایسکانیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در اقدامی نمادین به مناسبت تولد حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، یک جلد کتاب با عنوان یادآوری «النصیحۀ لائمۀ المسلمین و تاریخچه مذاکره» به وی هدیه داد.

حامد عبیری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در خصوص این اقدام در گفت‌وگو با فارس، گفت: هدف از این اقدام، رساندن چند انتقاد و نصیحت به دولت وقت بود که تصمیم گرفته شد به جای بیانیه و نامه این بار از راه هنر وارد شویم.

وی افزود: این کتابچه سه بخش دارد، بخش اول با عنوان «هشتگ یادآوری» است که به طور مختصر سعی شده سه توصیه مهم رهبر انقلاب در سه حوزه مختلف که عبارت بودند از «عدم استفاده از عناصر فتنه 88»، «گله‌مندی مردم از وضعیت موجود» و « نکویبدن جوان انقلابی به اسم افراطی» را به گوش آقای روحانی برسانیم.

عبیری تاکید کرد: به هرکدام ازاین بخش‌ها، به صورت مفصل پرداخته شده و در هر بخش عینا جملات رهبر انقلاب نقل شده است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: بخش دوم کتابچه، به نام تاریخچه مذاکرات و با تیتر «فاعتبروا» است. این بخش شامل چهارصفحه می‌شود که تجربه 8 مذاکره و نزدیک شدن به ایالات متحده را درطول 39 سال عمر جمهوری اسلامی بررسی می‌کند و به طور مختصر نتیجه فاجعه‌بار آن را می‌گوید.

وی گفت: بخش سوم و پایانی کتابچه هم شامل توصیه چهار شهید بزرگوار می‌شود که خطاب به مسئولین است و که با تیتر «النصیحۀ لائمۀ المسلمین» منتشر شده است.

کد خبر: 870087

وب گردی

وب گردی