هیچ یک از خانواده دانشگاه آزاد دچار حادثه جانی نشده اند/ کلاس های دانشگاه در مناطق زلزله زده لغو شده اند

تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق زلزله زده و مرکز استان لغو بوده، دانشگاه تعطیل است و دانشجویان نگران نباشند.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نوذر قنبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه تیمی از کارشناسان و متخصصان عمران به مناطق زلزله زده شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین، و ثلاث باباجانی حضور یافت و از نزدیک در جریان روند امداد رسانی های سازمان های امدادی قرار گرفت.

قنبری با اشاره به تشکیل تیم های جهادی دانشجویی برای حضور در این مناطق گفت: از شب گذشته که به وسیله رسانه ها در جریان اخبار قرار گرفتیم برنامه ریزی هایی انجام شد که پس از روشن شدن هوا با تشکیل تیم هایی به محل مناطق زلزله زده وارد شدیم، از طرفی بسیج دانشجویی و کانون هلال احمر دانشگاه نیز در حال جمع آوری کمک و تشکیل گروه های هستند که هر چه سریع تر به کمک آسیب زدهای زلزله برسند.

وی افزود: خوشبختانه هیچ یک از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مناطق دچار حادثه جانی نشده اند ولی تعدادی از ساختمان های ما در سرپل ذهاب دچار تخریب های جدی شده است که تیم های متخصص در حال ارزیابی میزان خسارت و همچنین هماهنگی برای مقاوم سازی در صورت بروز پس زلزله های ناگهانی هستند.

قنبری با اشاره به آسیب دیدگی های ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قصرشیرین عنوان کرد: متاسفانه این ساختمان استیجاری بوده است و در اثر زلزله قسمت هایی از آن تخریب شده اند ولی ساختمان واحد در گیلانغرب که مربوط به دانشگاه آزاد است کمتر تخریب شده اند.

وی یادآور شد: تمامی کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق زلزله زده و مرکز استان لغو بوده، دانشگاه تعطیل است و دانشجویان نگران نباشند.

کد خبر: 870096

وب گردی

وب گردی