علمایی: نمایشگاه رسانه های دیجیتال به بلوغ نسبی رسیده است

مدیر کل تنظیم مقررات شرکت مخابرات، گفت: این دوره از نمایشگاه به نسبت دوره های گذشته، نمایشگاه خوبی بوده و احساس می کنم به بلوغ نسبی رسیده است. درواقع تولیدکنندگان ناشران دیجیتال به اندازه کافی توانسته اند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، سیداحمد علمایی، مدیر کل تنظیم مقررات شرکت مخابرات در دومین روز از برگزاری نمایشگاه مهمان ناشران و شرکت‌های دیجیتالی بود.

علمایی، در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با اشاره به شرکت‌های تولید محتوا، گفت: شرکت هایی که تولید محتوا می کنند، باید بسترهای جدید را برای شان فراهم کنیم که البته این امر با حمایت های شبکه مخابراتی محقق خواهد شد. ما سعی داریم تا بسترها را توسعه دهیم تا تولیدکنندگان در بسترهای پرسرعت، آثار با کیفیتی را تولید کنند.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم، تولیدکنندگانی که به محتوای فاخر می پردازند، می توانیم این حمایت را از آنها داشته باشیم وزیرساخت های لازم رابرای شان فراهم کنیم.

علمایی اظهار کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال، می تواند به نوعی به شناسایی افراد توانمند و تولیدکنندگان شاخص بپردازد. ما میتوانیم از آنها حمایت های لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: ما سعی داریم شبکه های مخابراتی را توسعه دهیم تا خدمات رسانی بهتری را به آنها داشته باشیم. همچنین با تأمین فضای ارتباطات به سمت دیجیتال شدن هستیم. درواقع ما به دنبال این هستیم تا شبکه ای از شرکای تجاری در حوزه تولید محتوا داشته باشیم و در نهایت بسترها را برای شان فراهم کنیم.

مدیر کل تنظیم مقررات شرکت مخابرات به ارزیابی یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال پرداخت و گفت: این دوره از نمایشگاه به نسبت دوره های گذشته، نمایشگاه خوبی بوده و احساس می کنم به بلوغ نسبی رسیده است. درواقع تولیدکنندگان ناشران دیجیتال به اندازه کافی توانسته اند در این زمینه فعالیت مناسبی داشته باشند گرچه با مشکلاتی روبرو هستند که این موانع را باید هرچه سریعتر حل کنیم.

502

کد خبر: 870099

وب گردی

وب گردی