سپاهان؛ نابودی تدریجی یک امپراطوری زیبا!

کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ، نام هشت تیمی را که موفق به اخذ مجوز نشده اند را اعلام کرد که در کمال تعجب نام سپاهان پر افتخارترین تیم لیگ برتر هم در بین این تیم ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با اعلام کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ، هفت تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال خوزستان، گسترش فولاد و فولاد خوزستان موفق به اخذ مدرک حرفه ای خود شده اند و می توانند در مسابقات بین المللی شرکت کنند.

تیم های سایپا، سیاه جامگان، پدیده، صنعت نفت آبادان، سپیدرود، نفت تهران، پیکان و سپاهان هم موفق به اخذ مجوز حرفه ای خود نشده اند. این در حالی است که در بین این تیم ها نام سپاهان نیز دیده می شود که سابقه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد و به عنوان پر افتخارترین تیم لیگ برتر همواره نماد مدیریت صحیح محسوب شده است؛ اما چند فصلی است که زرد پوشان علاوه بر نتایج ضعیف در مستطیل سبز در امور مدیریتی نیز با مشکلات فراوانی روبه‌رو شده اند و اگر فکری به حال این تیم ریشه دار و البته پر افتخار نشود شاید به زودی شاهد نابودی کامل امپراطوری زیبای زرد پوشان اصفهانی باشم که با سختی های فراوانی ساخته شده بود و تا همین چندی پیش کمتر تیم داخلی توان مقابله با آن ها را داشت.

606

کد خبر: 870227

وب گردی

وب گردی