«کتاب بر بالین»  به  سراغ بیماران آمد

کتابخانه شهدای حصارک برنامه «کتاب بر بالین» را همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و غنی‌سازی اوقات فراغت بیماران و همراهان آنان برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، برنامه "کتاب بر بالین" به منظور ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی میان پرسنل و بیماران، تسهیل شرایط دسترسی بیماران به کتاب‌های مفید، افزایش سطح سلامت جامعه از طریق تامین کتب با موضوع سلامت و بهداشت جسمی و روانی در مراکز درمانی منطقه 5، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و با شعار "کتاب، سایبان شهر" برگزار می‌شود.

در جریان برگزاری این برنامه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، در هر مرکز درمانی حدود 50 جلد کتاب با موضوعات مختلف روانشناسی، ادبیات، تاریخی، کودک علمی، اجتماعی، مذهبی و ... در دسترس بیماران، همراهان و عموم مراجعه کنندگان به آن مرکز درمانی قرار می‌گیرد.

ایستگاه کتاب بر بالین فردا سه‌شنبه 23 آبان ماه در بیمارستان تخصصی پیامبران برپا می‌شود و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی، می‌توانند به مدت دو هفته از این کتاب‌ها استفاده کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات از برنامه‌های کتابخانه شهدای حصارک در هفته کتاب و کتابخوانی می‌توانند به این مرکز واقع در جنت‌آباد شمالی، بلوار سیمون بولیوار، نبش ایرانشهر شمالی مراجعه کنند.

502

کد خبر: 870244

وب گردی

وب گردی