آل‌سعود استعفای سعدحریری را برای ایجاد فتنه جدید در منطقه رقم زد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: عربستان مسئله استعفای حریری را هم به این منظور رقم زدند که فتنه جدیدی در منطقه ایجاد کند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدرضا اکرمی در واکنش به اقدامات مداخله‌جویانه عربستان در لبنان و تحمیل استعفا به سعدحریری، گفت: غرب و دولت‌های اقماری همگی استعمارگر و استثمارگرند و به دنبال منافع خودشان هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه غرب هیچ نگاهی به اخلاق، قانون، ضابطه و مسائلی از این دست ندارد، اظهار کرد: آنها از هرکسی که مانند عربستان در جرگه آنها باشد حمایت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عربستان بیش از 30 ماه است که یمن را بمباران می‌کند و غرب هیچ اعتراضی به آنها نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها داعش را به وجود آوردند و علی‌رغم اینکه از سوی آنها آسیب دیدند اما برای ضربه زدن به کشورهای دیگر از آن حمایت می‌کنند.

اکرمی تصریح کرد: مسئله استعفای سعد حریری را هم به این منظور رقم زدند که فتنه جدیدی ایجاد کنند، اما مردم ایران و منطقه بیدار هستند و فریب بازی غرب را نمی‌خورند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: این نوع اقدامات عربستان با این هدف شکل می‌گیرد که حزب‌الله را خلع‌سلاح کنند و یا سعد حریری در دولت وزیر نباشد.

اکرمی با بیان اینکه آل‌سعود لبنان را حیات خلوت خود می‌دانست، اظهار کرد: آنها تلاش می‌کنند که لبنان را مجبور کنند تا طبق خواسته آنها رفتار کند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر مانند گذشته یال و کوپال ندارد، گفت: مردم منطقه هم مانند گذشته بی‌اطلاع نیستند و اکنون راه ایستادگی را در پیش گرفته‌اند تا به جایی برسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 870250

وب گردی

وب گردی