نشست سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با اعضای تشکل های دانشجویی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اعضای تشکل ها و انجمن های دانشجویی این واحد دانشگاهی دیدارکرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در نشستی صمیمی با اعضای تشکل ها و انجمن های مختلف دانشجویی این واحد دانشگاهی؛به طرح مسائل و مشکلات گوناگون دانشگاه و چگونگی رفع این مشکلات با کمک تشکل ها و انجمن ها پرداخت.

دراین نشست دکترعلیرضا اقدامی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این نشست بویژه معاونت فرهنگی دانشجویی،اظهار کرد:"برگزاری این قبیل جلسات و نشست ها باید تداوم داشته باشد تا ما بتوانیم از نظرات و پیشنهادات اعضای تشکل ها و انجمن های دانشجویی بهره مند شویم."

علیرضا اقدامی افزود : "درحال حاضریک تشکل (تشکل بسیج دانشجویی) و چند کانون دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی فعال است و ما پیگیر آن هستیم تا کانون ها و تشکل های بیشتری در دانشگاه راه اندازی نماییم".

این مسوول دانشگاهی در ادامه افزود : "تا چند سال گذشته کل محوطه دانشگاه خاکی بوده، با یاری و همدلی شما دانشجویان امروز تمامی محوطه دانشگاه آسفالت گردیده و ما اکنون در حال محوطه سازی دانشگاه نیز هستیم".

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت کانون شهدای گمنام اشاره و اظهار کرد:"ما برای انجام اقدامات مربوط به تدفین شهدای گمنام و ساخت یادمان،یک ریال هم از بودجه دانشگاه هزینه نکردیم و برای این کار از کمک های مردمی،منطقه آزاد،سازمان ها ،ادارات مختلف شهرستان و استان و نهاد مقام معظم رهبری بهره مند شدیم"، این مسوول دانشگاهی همچنین گفت:" شهیدان با ارزش ترین دارایی خود یعنی جانشان را فدای امنیت و آسایش ما نمودند و آنان تا ابد زنده هستند و نزد خداوند ازجایگاه ویژه ای برخوردارند."

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی همچنین با تاکید بر ضرورت فعالیت بیش از پیش تشکل ها و کانون های دانشجویی،افزود:"تشکل ها و کانون های دانشجویی باید در رفع مشکلات و مسائل مربوط به دانشجویان با ما همکاری نمایند".

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در پایان با تاکید بر اینکه برای رفع مشکلات و امور مربوط به دانشگاه، تمامی تلاش خود را می کنیم تا در انجام امور کمترین اسرافی صورت نگیرد.

گفتنی است در پایان این نشست مانور آموزش ارزیابی اولیه مصدومان جاده ای توسط کانون دانشجویی هلال احمردانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در محوطه دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود سه هزاروهشتصد دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

کد خبر: 870322

وب گردی

وب گردی