آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان در زمین‌لرزه غرب کشور را تسلیت گفت

آیت‌الله هاشمی شاهرودی با صدور پیامی حادثه زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان انجامید را تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در پی وقوع حادثه‌ی اندوهناک و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیزمان انجامید، آیت‌الله هاشمی شاهرودی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به ملّت ایران به ویژه مردم عزیز استان کرمانشاه، تأکید کرد: امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

متن پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون
خبر تأسف بار جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در زلزله شب گذشته و آسیب دیدن جمع کثیر دیگری در استان کرمانشاه موجب تألم و تأثر عمیق قلبی اینجانب گردید.
امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده بویژه خانواده های داغدار، غفران واسع برای درگذشتگان و صبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.

و السلام علکیم و رحمة الله و برکاته
سید محمود هاشمی شاهرودی

منبع: فارس

کد خبر: 870328

وب گردی

وب گردی