خدمات هواپیمایی آتا برای امدادرسانی بهتر به مناطق زلزله زده + جزییات پروازهای فوق العاده

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا گفت: مقرر گردید که قیمت پروازهای سیستمی هواپیمایی آتا به هیچ وجه تغییر نکند و پروازهای فوق العاده تا روز جمعه ادامه یابد.

کاپیتان همایون قدیمی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز گفت؛ با توجه به زلزله شب گذشته در منطقه غرب کشور که متاسفانه منجر به خسارات جانی و مالی به هموطنان گرانقدرمان گردید، از امشب اولین پرواز فوق العاده به سمت استان کرمانشاه انجام می شود که قیمت پروازهای فوق العاده زیر 150 هزار تومان است.

قدیمی افزود: مقرر گردید که قیمت پروازهای سیستمی هواپیمایی آتا به هیچ وجه تغییر نکند و پروازهای فوق العاده تا روز جمعه ادامه یابد.

مدیرعامل هواپیمایی آتا تصریح کرد: با سازمان هلال احمر صحبت شد و آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردیم و قرار شد که در هر پرواز فوق العاده ای که انجام می گیرد 500 کیلو بار برای این سازمان بصورت رایگان جابجا شود هم چنین تعداد 20 صندلی برای افراد معرفی شده از سازمان هلال احمر اختصاص می یابد که می توانند بصورت رایگان با هواپیما جابجا شوند.

او در ادامه گفت: شرکت هواپیمایی آتا علاوه بر پروازهای روزانه خود به مقصد کرمانشاه اقدام به بر قراری پروازهای فوق العاده از امروز تا روز جمعه با فروش سیستمی و پایین ترین نرخ در مسیر تهران-کرمانشاه-تهران به شرح زیر نموده است

از تهران به مقصد کرمانشاه:

بیست‌ و‌ دوم آبان ساعت ۲۲:۲۰
بیست‌ و سوم آبان ساعت ۸:۱۵
بیست و چهارم آبان ساعت ۸:۱۵
بیست و پنجم آبان ساعت ۷:۴۰
بیست و ششم آبان ساعت ۸:۲۰

از کرمانشاه به مقصد تهران:

بیست‌ و سوم آبان ساعت ۰۰:۳۰
بیست‌ و سوم آبان ساعت ۱۰:۳۵
بیست و چهارم آبان ساعت ۱۰:۳۵
بیست و پنجم آبان ساعت ۹:۴۰
بیست و ششم آبان ساعت ۱۰:۴۰

403

کد خبر: 870424

وب گردی

وب گردی