ارگان های خدمت رسان  با همدلی، اتحاد و تلاش مضاعف، به رفع مشکلات زلزله بپردازند

در پی وقوع زمین لرزه 7.2 ریشتری در مناطق غرب کشور، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی به مصیبت دیدگان این حادثه دلخراش تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز در پی وقوع زمین لرزه در مناطق غربی کشور و جان باختن شماری از هموطنان، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر وقوع زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن و مصدوم شدن جمعی از هموطنان عزیز ، غم و اندوه فراوانی در پی داشت و سبب تالم خاطر هم میهنان سراسر کشور شده است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های مصیبت دیده و ملت شریف ایران، علو درجات برای درگذشتگان و همچنین آرزوی بهبودی و بازگشت هرچه سریعتر به شرایط عادی برای آسیب دیدگان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
اکنون که چشم عده ای از هموطنان مصیبت زده و رنج کشیده به کمک دستگاه های ذیربط دوخته شده است، با توجه به صدور پیام داهیانه رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، وظیفه همه ارگان های خدمات رسان این است که با همدلی، اتحاد و تلاش مضاعف، به رفع مشکلات بوجود آمده در مناطق زلزله زده بپردازند.
در پایان از تلاش همه ارگان ها و دستگاه های خدمات رسان خصوصا نیروهای فداکار، خدوم و همیشه در صحنه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران که موجبات تسهیل در روند امدادرسانی و تسکین آلام مصیبت دیدگان را بر عهده دارند. تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند منان برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر
700

کد خبر: 870447

وب گردی

وب گردی