جلسه کمیته بحران سما برای امداد رسانی فوری به زلزله زدگان کرمانشاه برگزار شد

ساعتی قبل با دستور فوری و ویژه دکترفرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی و تاکید دکتر  احمد زرهانی رییس سازمان سما بر لزوم امداد رسانی فوری به مناطق زلزله زده، کمیته بحران مرکز سما کرمانشاه تشکیل شد. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد کرمانشاه، پس از تاکید دکتر زرهانی رییس سازمان سما، به فوریت مهندس احمدی دبیر شورای سیاستگذاری سما کرمانشاه در مناطق زلزله زده حضور یافت و پس آن نیز ستاد بحران در سما کرمانشاه تشکیل و در این جلسه مقرر گردید موارد ذیل تهیه و در بین زلزله زدگان توزیع شود.

توزیع 2000بطری آب معدنی

توزیع 1000 قوطی کنسرو ماهی و لوبیا

توزیع 1000 قرص نان

توزیع 2000 عدد لیوان یک بار مصرف

توزیع 100کیلو خرما

همچنین جمعی از همکاران حوزه معاونت و دانشکده به همراه بسیج کارمندی و بسیج دانشجویی جهت کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

شایان ذکر است دکتر نوذرقنبری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت السلام والمسلمین ابوالفضل اله وردی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان، سیروس احمدی دبیرشورای سیاستگذاری سما استان به همراه حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد زارعی معاونت فرهنگی دانشجویی، دکتر امرالله عظیمی مدیرروابط عمومی و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از مناطق زلزله زده و مکان آموزشکده سما بازدید نمودند و از نزدیک مشکلات زلزله زدگان را جهت انجام یاری رسانی به موقع مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر: 870504

وب گردی

وب گردی