گاز در داخل شبکه شهری  مناطق زلزله زده در جریان است/ وصل گاز منازل بعد از تایید سازمان نظام مهندسی

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه گاز داخل شبکه شهری کاملا نشت یابی شده و گاز در داخل شبکه در جریان است گفت: آن چیزی که بیشتر مهم است بحث حوادث بعد از وصل گاز است باید همکاران ما به این امر مهم توجه کنند که در هنگام وصل گاز منازل، همکاران شرکت گاز حضور داشته باشند تا کنتور و رگولاتور و شبکه آسیب ندیده باشد.

مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص عملیات گازرسانی در مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: هم اکنون گاز به طور کامل وارد شبکه شده است، منتها مهم‌ترین مسئله در شهر سرپل‌ذهاب ریزش آوار روی رگولاتور و علمک شبکه داخلی منازل است که باعث آسیب دیدگی این بخش شده است.

بوجارزاده افزود: الان نکته حائز اهمیت بحث رعایت ایمنی و کنترل آن است؛ باید داخل منازل توسط نیروهای سازمان نظام مهندسی بررسی و کنترل شود تا نشتی و شکستگی در شبکه داخل منازل وجود نداشته باشد و بعد از انجام مراحل کنترل شرکت ملی گاز ایران گاز منازل را وصل خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه گاز داخل شبکه شهری کاملا نشت یابی شده و گاز در داخل شبکه در جریان است گفت: آن چیزی که بیشتر مهم است بحث حوادث بعد از وصل گاز است. باید همکاران ما به این امر مهم توجه کنند که در هنگام وصل گاز منازل همکاران شرکت گاز حضور داشته باشند تا کنتور و رگولاتور و شبکه آسیب ندیده باشد.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران به حضور مسئولان سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و افزود: باید این سازمان مثل سایر نهادها بسیج شده تا بتوانیم با تایید آنها گاز را به منازل وصل کنیم.

بوجارزاده تاکید کرد: در قصرشیرین و جوانرود مشکلی وجود ندارد و گازشان خانه به خانه در حال بررسی است و درصورت تایید وصل خواهد شد.

او همچنین خاطرنشان کرد: گاز پالایشگاه ایلام هم وصل شده است.

402

کد خبر: 870603

وب گردی

وب گردی