اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی

مرحله استانی اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، آذر ماه سال جاری در سطح واحدهای استانی دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، این دوره از مسابقات با موضوعات مرتبط با اهداف، مأموریت­ها و رسالت­های این دانشگاه برگزار می شود.

دکتر بهرامی­ نسب، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد فضای با نشاط و مؤثر جهت گفتگو و تعامل دانشجویان با یکدیگر، بالا­بردن مهارت­های ذهنی، کلامی، استدلالی و کار تیمی بین دانشجویان، ایجاد فضای نقد عالمانه و منصفانه در حوزه کسب و کار، گفتمان­ سازی مهارت­ ورزی، کارآفرینی و اشتغال و نقش دانشگاه های نسل سوم در ایجاد آن عنوان کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی افزود: در سال­های اخیر، بیش از 400 کرسی آزاد اندیشی در مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور برگزار شده است که این دانشگاه را به عنوان یکی از دانشگاه­های برتر و پیش رو در زمینه برگزاری برنامه­ های فرهنگی گفتگومحور مطرح کرده است.

وی به ظرفیت خوب مراکز آموزشی جهت برگزاری چنین مسابقاتی اشاره کرد و گفت: برگزاری موضوعات تخصصی با محوریت اشتغال، مهارت­ ورزی و مسائل پیرامونی آن در سطح مسابقات کشوری برای اولین بار است که در سطح دانشگاه­های کشور برگزار می شود که البته در مرحله استانی جهت آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با روش­های مناظره، گزاره ­های انتخابی به صورت عمومی از مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مطرح خواهند شد. اما در مرحله کشوری تیم­های برگزیده به بحث پیرامون گزاره­های تخصصی و مرتبط با اشتغال بپردازند.

یادآور می­ شود ثبت نام اولین دوره مسابقات درون دانشگاهی مناظره دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از تاریخ 20 آبان سال جاری از طریق دفاتر فرهنگی مراکز آموزش علمی کاربردی آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه پس از مطالعه کامل دستورالعمل اجرایی مسابقات و تکمیل فرم­های مربوطه جهت ثبت نام به دفاتر فرهنگی مراکز آموزشی و واحدهای استانی مراجعه نمایند.

کد خبر: 870695

وب گردی

وب گردی