بحران این بار در اردوی صنعت نفت/ بازیکنان ممنوع المصاحبه شدند

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که این روزها با مشکلات مالی زیادی مواجه در آستانه اعتصاب قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این روزها با مشکلات مالی زیادی مواجه شده است. عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه به تنهایی این سختی ها را به دوش می کشد و به دنبال حامی مالی برای تیم است و گویا هنوز موفق نشده است. در کنار بدهی به بازیکنان، میزان بالای بدهی‌های این تیم که بخشی از آن مربوط به خدمات از جمله نقل‌وانتقال و اسکان است، باشگاه صنعت‌نفت را تحت تاثیر قرار داده است.

از طرفی دیگر فراز کمالوند، سرمربی این تیم نیز چندین بار از بازیکنان مهلت خواسته تا باشگاه بتواند پولشان را بدهد؛ اما این وعده هنوز به حقیقت نپیوسته و کمالوند در آخرین اظهاراتش عنوان کرد: عیسی‌زاده از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب دنبال پول است اما یک نفر با این شرایط فوتبالی در کشور نمی‌تواند جوابگوی مشکلات باشد؛ دیگر نمی توانم بازیکنان را آرام کنم.

حالا شنیده می شود بازیکنان صنعت نفت قرار است دست به اعتصاب بزنند تا تکلیفشان مشخص شود؛ البته شنیده شده مدیرعامل این تیم از بازیکنان مهلت خواسته و تلاش کرده آنها را از اعتصاب منصرف کند اما با توجه به اوضاع وخیم مالی باشگاه هنوز خبری از پول نیست. برای پیگیری این خبر با سرپرست و چندبازیکن این تیم تماس گرفتیم اما هیچکدام از آن ها حاضر به مصاحبه نشدند و اعلام کردند ممنوع المصاحبه هستند!

تیم فوتبال صنعت نفت، در هفته دوازدهم لیگ برتر چهارشنبه هفته جاری از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان تهران می‌رود.

601

کد خبر: 870727

وب گردی

وب گردی