پیروزی‌ها به تیم ملی شخصیت می‌دهد/ قدوس بازیکن با کلاسی است/ جای یک مدافع وسط خوب در تیم ملی خالی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: قدوس بازیکن با کیفیت و با کلاسی است که انگیزه زیادی هم دارد.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ونزوئلا در دیداری دوستانه در هلند اظهار داشت: تیم ما خوب بازی کرد و خوشبختانه پیروزی روحیه‌بخشی را کسب کرد. البته ونزوئلا هم عملکرد خوبی داشت و مخصوصا در 10 دقیقه آخر روی دروازه ما فشار آورد که طبیعی هم بود.

وی ادامه داد: به نظرم کنترل بازی دست شاگردان کارلوس کی روش بود. در بخش دفاع هم خوب بودیم. هر چند گاهی اشتباهاتی هم داشتیم. در مجموع برد خوبی را کسب کردیم. ما به این گونه پیروزی ها احتیاج داریم چون به تیم ما شخصیت می دهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان با اشاره به نمایش خوب سامان قدوس در دیدارهای اخیر تیم ملی گفت: قدوس بازیکن با کیفیت و با کلاسی است که انگیزه زیادی هم دارد. شاید نتواند به خوبی فارسی صحبت کند اما دلش با ایران است که این موضوع یک دنیا ارزش دارد. به نظر من او باید در لیگ های معتبر دنیا بازی کند.

دین‌محمدی درباره اینکه کی‌روش هنوز به ترکیب ثابتی دست پیدا نکرده، تصریح کرد: همه بازیکنان تیم ملی کیفیت بالایی دارند و تفاوت زیادی میان آنها نیست. اکثر بازیکنان تیم ملی در یک سطح هستند و هیچ کسی یک سر و گردن از دیگران نیست. همه چیز به کی روش بستگی دارد که چه نقشه و طرحی برای جام جهانی دارد. آن زمان سرمربی تیم ملی می تواند بهترین تصمیم را بگیرد. همه بازیکنان تیم ملی به درد می خورند و هیچ کسی به ناحق در اردوی تیم ملی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته جای یک مدافع وسط خوب در تیم ملی خالی است. به طور مثال روزبه چشمی در پست هافبک وسط بهتر بازی می کند. ما در لیگ برتر، مدافعان خوبی داریم که می توانند نقطه ضعف تیم ملی را پر کنند.

604

کد خبر: 870748

وب گردی

وب گردی