نیاز به ۸۰۰۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه ورزش نیاز است.

به گزارش ایسکانیوز، منطقه زنجان، امیررضا خادم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۰۰۰ طرح نیمه‌تمام در سطح کشور وجود دارد، گفت: تلاش دولت دولت به سرانجام رساندن این طرح‌ها است.

وی ادامه داد: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که خوشبختانه در بودجه امسال با همکاری و همراهی دولت و مجلس، بخشی را از ارزش‌افزوده به وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده‌اند که این تصمیم برای اتمام پروژه‌ها می‌تواند موثر باشد و سعی‌مان بر این است که بخش خصوصی را فعال کنیم.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه پروژه نیمه‌تمام باقی مانده در مرکز استان زنجان یک پروژه ۱۵ هزار نفری است، ادامه داد: این طرح نیز در قالب همان مبالغی که بر ارزش‌افزوده تخصیص خواهد شد، بار دیگر وارد فاز اجرایی می‌شود. متاسفانه در برخی از استان‌ها طرح‌های بزرگ کلنگ‌زنی شده است که خیلی نیاز آن در منطقه حس نمی‌شود اما به هر حال چون سرمایه ملی است و هزینه‌ای بابت آن شده است سعی می‌کنیم که با تامین اعتبار رفع مشکل کنیم.

خادم افزود: امید است سالن ۳۰۰۰ نفری که در شهرستان ابهر سال‌ها ناتمام مانده و متروکه شده بود در ۶ تا ۷ ماه آینده به اتمام برسد و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

602

کد خبر: 870789

وب گردی

وب گردی