سال 98 اگر امکانات کنونی را داشتیم صعود می کردیم/ استقلال برای تیم شدن خیلی کار دارد

پیشکسوت تیم ملی گفت: تیم 98 اگر امکانات تیم کنونی را داشت با وجود گروه سختی که در آن قرار داشتیم می توانستیم به دور دوم صعود کنیم.

جواد زرینچه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز, در رابطه با بازی شب گذشته تیم ملی گفت: بازی خوبی برگزار شد و تیم ملی مدت ها است که بازی های خود را نباخته و این موضوع باعث به وجود آمدن یک اعتماد به نفس مناسب میان بازیکنان شده است.

وی در رابطه با انتقاد هایی که نسبت به حریفان تیم ملی می شود و اینکه عده ای اعتقاد دارند این تیم ها نمی توانند محک خوبی برای حضور در جام جهانی باشند نیز تشریح کرد: تیم های بدی در برابر ما قرار نگرفته اند منتها موضوع اصلی این است که این تیم ها با چه ترکیبی در برابرمان قرار بگیرد.

زرینچه ادامه داد: روسیه با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی برابر ما در مقابل آرژانتین بازی کرد و همانگونه که مشاهده کردید بازی بسیار خوبی را نیز برابر این تیم به نمایش گذاشت؛ باید در قرارداد هایی که برای بازی های دوستانه منعقد می کنیم این مسائل را ذکر کنیم که تیم ها باید حتما با تیم های اصلی خود گام به مسابقات بگذارند.

کاپیتان اسبق تیم ملی که در تنها پیروزی تیم ملی در ادوار جام های جهانی بازی کرده و یک پاس گل هم ارسال کرده است در رابطه با تفاوت های این تیم و تیم سال 98 هم خاطرنشان کرد: به هر حال اگر ما هم امکاناتی که در حال حاضر در اختیار تیم ملی قرار دارد را در اختیار داشتیم با وجود اینکه در گروه سختی قرار داشتیم و با قدرت های اروپا همگروه بودیم می توانستیم به دور دوم صعود کنیم.

وی ادامه داد: البته فوتبال امروز نسبت به سال 98 حرفه ای تر شده است و جوانان خوبی را در اختیار دارد که می توانند با این حمایتی که از آن ها می شود در صورتی که با قرعه خوبی روبه رو شویم به دور دوم جام جهانی نیز صعود کنیم.

کاپیتان اسبق استقلال در رابطه با شرایط این تیم هم گفت: استقلال بازی برابر نفت را با پیروزی پشت سر گذاشته و فشار کم تری نسبت به قبل روی دوش بازیکنان وجود دارد اما نباید فراموش کرد که استقلال تیمی را برده است که به شدت دچار بحران شده و پیروزی در این دیدار نمی تواند به منزله خروج از شرایط بحرانی باشد و استقلال باید کار و تلاش فراوانی انجام دهد تا بتواند به شرایط عادی بازگردد به خصوص که در نیم فصل دوم شرایط سخت تر هم خواهد شد و تیم ها با توان بیشتری گام به بازی ها می گذارند.

606

کد خبر: 870802

وب گردی

وب گردی