عصبانیت شدید ده روسی از تعویض عجیب ونتورا+ عکس

دانیله ده روسی، هافبک تیم ملی ایتالیا که پس از ناکامی آنها از صعود به جام جهانی اعلام بازنشستگی کرد، اتفاق عجیبی را در جریان بازی روی نیمکت ایتالیا رقم زد.

به گزارش ایسکانیوز، این اولین ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی پس از سال 1958 بود. قهرمان 4 دوره جام جهانی با تساوی بدون گل در دیدار شب گذشته و با توجه به شکست در دیدار رفت، از صعود به رقابت ها بازماند. بسیاری مقصر این حذف را ونتورا، سرمربی تیم می‌دانند و معتقدند که او در سطح آتزوری نبود.

در جریان دیدار، ونتورا تصمیم گرفت که ده روسی را راهی زمین کند تا از تاثیرگذاری بالا هافبک ایتالیایی بهره ببرد. با این وجود، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد که ده روسی شدیدا با این تصمیم مخالفت کرده است. وقتی یکی از اعضای کادرفنی به او می‌گوید که خودش را گرم کند که به زمین برود، او پاسخ می‌دهد:" چرا من باید به زمین بروم؟ ما به تساوی نیاز نداریم، باید ببریم! به ونتورا احمق بگو که تمام بازیکنان می‌خواهند اینسینیه به زمین برود نه من!"

در نهایت ده روسی نیز به میدان نرفت، ولی بازیکنی که او معتقد بود می‌تواند نتیجه را عوض کند، یعنی اینسینیه نیز توسط ونتورا به زمین فرستاده نشد و همانطور که هافبک رم پیش بینی کرده بود، بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید و ایتالیا پس از 60 سال به جام جهانی نرسید.

606

کد خبر: 870814

وب گردی

وب گردی