شایعات خرید میلیاردی گل لاله در تبریز صحت ندارد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، گفت: با توجه به فرارسیدن رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ خرید گل لاله امسال نیز به این دلیل خواهد بود زیرا فضاسازی شهر با گل لاله برای مردم انتظارات و توقعاتی ایجاد کرده و تلاش خواهیم کرد در فصل بهار شهر تبریز مزین به گل‌های لاله شود.

به گزارش ایسکانیوز ، محمدحسین حسن‌زاده با اشاره به اینکه در سال جاری کمترین خرید گل و گیاه در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز داشتیم، اظهار کرد: با توجه به شعار سال و اهمیت تحقق آن، در سال جاری نه‌تنها خرید گل و گیاه را نداشتیم بلکه تمرکز روی تولیدات گیاهی خود سازمان ایجاد شده است.

وی افزود: در سال ۹۳ میزان خرید گل و گیاه یک منطقه از تبریز بیش از ۷ میلیارد تومان بود درحالی‌که امسال میزان کل خرید گل و گیاه سراسر تبریز به کمتر از سه میلیارد تومان رسیده که این موضوع در خرید گل در حداقل مقدار خود است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز بابیان اینکه رویکرد پیش‌گرفته در فضای سبز شهر بر اساس خودتولیدی برای برطرف کردن نیازهای شهری است، ادامه داد: این روند در سال آتی نیز ادامه‌دار خواهد شد تا با حداقل میزان خرید گل و گیاه بتوان خودتولیدی را رونق بخشید و خریدهای صورت گرفته نیز عمدتاً گل و گیاهانی خواهد بود که در شهر خودمان تولید نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ای برای خرید گل و گیاه فصلی نداریم مگر خرید گل لاله که امسال برنامه خرید ۳۶۰ هزار پیاز گل لاله را داشته‌ایم که قیمت همه آنها کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

حسن‌زاده اضافه کرد: البته پیازهای گل لاله سال قبل را نیز داریم و شایعات در خصوص قیمت میلیاردی خرید گل لاله در تبریز صحت ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ خرید گل لاله امسال نیز به این دلیل خواهد بود زیرا فضاسازی شهر با گل لاله برای مردم انتظارات و توقعاتی ایجاد کرده و تلاش خواهیم کرد در فصل بهار شهر تبریز مزین به گل‌های لاله شود.

کد خبر: 870831

وب گردی

وب گردی