اکران پیام های فرهنگی وقف بر روی ۴۰۰ سازه پایتخت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران پیام های فرهنگی با موضوع وقف بر روی ۴۰۰ سازه سطح شهر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، عیسی علیزاده در مراسم رونمایی از آثار برگزیده کمپین "واقف باشیم" که در محل سازمان اوقاف برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از رسالت های سازمان زیباسازی شهر تهران فرهنگ سازی در حوزه حقوق شهروندی و ارتقاء کیفیت زندگی مردم است، گفت: در مناسبت های خاص از فضاهای شهری برای فرهنگ سازی در مورد موضوعات مختلف استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه کمپین واقف باشیم پس از مسابقات قرآنی و دهه کرامت سومین برنامه مشترک سازمان زیباسازی و اوقاف است، افزود: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نقش مهمی در گسترش فرهنگ وقف دارد که بر این اساس یک شورای تخصصی در این حوزه تشکیل و موضوعات مرتبط با شهروندان برای معرفی در حوزه وقف استخراج شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه هدف از برگزاری این کمپین پرداختن به تمام زوایای وقف نیست، تصریح کرد: با توجه به اینکه در تقویم کشور هفته ای به نام وقف نام گذاری شده است، پیام هایی مرتبط با حوزه شهروندان با برگزاری کارگاه 3 روزه ای با هنرمندان در شیراز برگزار و پیام های کاربردی انتخاب شد.

به گفته علیزاده پیام های مربوط به حوزه وقف به زبان هنر و گرافیک با هدف فرهنگ سازی و آشنایی شهروندان با فرهنگ وقف در هفته ی وقف بر روی 400 سازه سطح شهر اکران می شود.

وی با تاکید بر اینکه در هفته وقف از ظرفیت هنر برای آشنایی مردم در حوزه های وقف آموزش، پژوهش و ورزش استفاده شده است گفت: امیدواریم سازمان اوقاف با تعامل استان های دیگر کشور محتوای تولید شده را مورد استفاده قرار دهد.
706

کد خبر: 870879

وب گردی

وب گردی