جایگاه‌های سوخت مناطق زلزله‌زده سالم است/ مشکلی در توزیع بنزین وجود ندارد

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور با تاکید براینکه مشکلی در زمینه توزیع فرآورده‌های نفتی به ویژه بنزین در مناطق زلزله زده نداریم گفت: مخازن جایگاه‌ها پر است و سوخت‌رسانی به صورت مطلوب انجام می‌شود.

بیژن حاج‌محمدرضا رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، در خصوص سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده گفت: از زمانی که زلزله رخ داده کار سوخت‌رسانی در جایگاه‌های ما همچنان طبق روال گذشته جریان داشته است به طوریکه تا به امروز وضع سوخت رسانی مطلوب است و مخازن جایگاه پر است و بنزین از طریق استانهای همجوار در صورت ضرورت ارسال می شود. انبارها نیز به نوبه خود آماده ارسال فرآورده هستند.

او تصریح کرد: ما مشکلی در زمینه توزیع فرآورده‌های نفتی در مناطق زلزله زده نداریم .

حاج‌محمدرضا گفت: تنها برخی از جایگاه‌ها به صورت جزئی آسیب دیده بودند که این موضوع هم در کنار توزیع فرآورده برطرف شده است.

رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور ادامه داد: احتیاجی به حضور جایگاه سیار نیست برخلاف زلزله بم جایگاه‌های ما تخریب نشده است جایگاه‌ها آماده به کار و مخازن سالم هستند و سوخت‌رسانی به راحتی انجام می‌شود. بنابراین اگر ضرورتی وجود داشته باشد به آسانی می‌توانیم جایگاه سیار را راه‌اندازی کنیم.

402

کد خبر: 871038

وب گردی

وب گردی