انتقال آشپزخانه مجهز آستان قدس به دشت ذهاب برای تامین غذای گرم زلزله زدگان

مدیر بنیاد کرامت امام رضا و مدیر و ستاد اربعین آستان قدس در کشورگفت:کل امکانات خدماتی آستان قدس از راهپیمایی اربعین -به استعداد یک آشپزخانه مجهز- از مهران به دشت ذهاب منتقل و در حال استقرار در این پایگاه برای تامین غذای گرم زلزله زدگان است.

به گزارش ایسکانیوز،حاج حسین یکتا گفت: آستان قدس رضوی بر اساس دستور تولیت آستان قدس رضوی، پایگاه امدادرسانی خود را در منطقه سرپل ذهاب دایر کرده ومناطق ازگله و دشت ذهاب را تحت پوشش خدمت رسانی قرار داده است.
وی افزود:خادمیاران رضوی و بسیجی های آستان قدس و نیز اعضای جبهه فرهنگی انقلاب تحت عنوان شبکه مردمی امام رضایی ها (@imamrezaiiha) به کمک آسیب دیدگان شتافته اند.
یکتا ادامه داد: نیاز سنجی بر اساس ضرورت های اولیه انجام شده و هم اکنون مواد غذایی، نان و تیم طلبه ها و خادمان فرهنگی و نیز لباس گرم و چادر برای کمک به زلزله زدگان این منطقه مورد نیاز است.
مدیر بنیاد کرامت امام رضا و مدیر با بیان اینکه کل امکانات خدماتی آستان قدس از راهپیمایی اربعین -به استعداد یک آشپزخانه مجهز- از مهران به دشت ذهاب منتقل و در حال استقرار در این پایگاه برای تامین غذای گرم زلزله زدگان است افزود:با اولویت مناطقی که ارتش یا سپاه کمتر امکان حضور داشته اند تارفع نیازهای آب شرب،تغذیه، اسکان و نیازهای ضروری این کمک رسانی ادامه خواهد داشت و برای 150 تا 200 روستا خط ارتباطی دائم کمک رسانی ایجاد می کنیم.

705

کد خبر: 871061

وب گردی

وب گردی