8 کشته در سقوط هواپیمای مسافربری در روسیه

منابع روس از سقوط یک هواپیمای مسافربری کوچک در خاور دور روسیه خبر دادند. در این حادثه 8 سرنشین هواپیما کشته و یک کودک نیز زخمی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از "اینترفکس"، یک هواپیمای مسافربری کوچک در منطقه "خاباروفسک" در خاور دور روسیه سقوط کرده است.

منابع نیروهای امدادرسان اعلام کرده‌اند که در این حادثه 8 نفر از سرنشینان این هواپیما کشته شده‌اند.

این هواپیما 9 سرنشین از جمله یک کودک 4 ساله و دو خدمه داشت که 8 نفر از سرنشینان آن به جز کودکی که سوار بر هواپیما بود، کشته شده‌اند و این کودک نیز در بیمارستان بستری است.

منبع امداد رسان گفته است که این هواپیما موفق نشده با مرکز کنترل ترافیک هوایی ارتباط برقرار کند و در حالی که سعی داشته فرود بیاید از صفحه رادار خارج شده است.

وزارت امور اضطراری روسیه اعلام کرد که این هواپیما حدود دو کیلومتری فرودگاه ،ارتباطش با برج کنترل را از دست داده و سقوط کرده است.

بنا به اعلام مقامات روسیه، نیروهای آتش‌نشانی و امدادرسان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و اگرچه هواپیما به شدت آسیب دیده بود اما آتش نگرفته است.

این حادثه ساعت 1:30 بامداد به وقت محلی (3:30 به وقت گرینویچ) اتفاق افتاده است. هواپیمایی که سقوط کرده یک هواپیماهای دو موتوره «L-410» متعلق به هواپیمایی «خاباروفسک» بوده است.

کد خبر: 871303

وب گردی

وب گردی