حضور دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در نمایشگاه اختراعات کره جنوبی

دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز در نمایشگاه اختراعات BIXPO کره جنوبی با هدف معرفی توانمندیهای دانشگاه جامع علمی کاربردی حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نمایشگاه اختراعات BIXPO با زمینه اختراعات برق و الکترونیک از یکم تا چهارم نوامبر در کره جنوبی برگزار شد که دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز با هدف معرفی توانمندی های دانشگاه جامع علمی کاربردی حضور یافت.

بیژن نصیری اعظم، دانشجوی مخترع مقطع کارشناسی رشته تجاری سازی مرکز آموزش علمی کاربردی قند کرج به نمایندگی از دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز ضمن شرکت در این نمایشگاه موفق به کسب مدال نقره و جایزه ویژه کشور مراکش شد.

وی درباره اختراع خود گفت: سه راهی برق هوشمندی است که می تواند مصرف کننده های آماده به کار ( Standby ) را که دائماً در حالت مصرف انرژی برق هستند از مدار خارج کرده و در زمان مورد نیاز بنا به فرمان کاربر مجدداً به برق وصل کند، این امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

در این نمایشگاه 60 مخترع از 12 کشور دنیا از جمله پرو، روسیه، آمریکا، ایران، هنگ کنگ، مراکش، چین، ایتالیا، جمهوری نیجر، مصر، مالزی، سنگاپور و... شرکت کردند و 48 شرکت فعال در حوزه برق و الکتریسیته توانمندی های خود را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاه اختراعات برق و الکترونیک پارسال، 52 هزار بازدید کننده داشت که طی برگزاری نمایشگاه یازده میلیون دلار قرارداد در حوزه انرژی منعقد شد.

کد خبر: 871313

وب گردی

وب گردی