اعزام ۲۰هیئت عزاداری به مشهد در ایام شهادت امام رضا(ع)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: طبق هماهنگی های انجام شده ۲۰ هیئت عزاداری شهرستان گناباد جهت شرکت در مراسم شهادت امام رضا(ع) عازم مشهد مقدس می شوند.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همانند سال های گذشته مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت (ع) گناباد جهت شرکت در مراسم رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) با پای پیاده و یا با اتوبوس خود را به مشهد مقدس می رسانند.

وی افزود: دو کاروان پیاده از روستاهای بیمرغ و بیلند شهرستان گناباد همزمان با اربعین حسینی حرکت خود را به صورت پیاده آغاز کرده اند که در این کاروان ها حدود ۲۰۰ نفر شرکت دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد ابراز کرد: بیش از هزار نفر ازمردم مومن گناباد جهت شرکت در مراسم شهادت امام رضا(ع) به مشهد مقدس عزیمت می کنند که این افراد در قالب هیئت های سینه زنی و زنجیر زنی در حرم مطهر حضور خواهند داشت و با برنامه ریزی های انجام شده با اعزام مبلغ در محل اسکان آنها نیز برنامه های سخنرانی و فرهنگی دیگری اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان نیز به مناسبت شهادت حضرت رسول(ص) و امام رضا(ع) با استفاده از ظرفیت روحانیون طرح حجرت و مبلغینی که از استان در این شهرستان حضور خواهند داشت در ۱۰۳ مسجد گناباد مراسم عزاداری برگزار می شود.

902/900

کد خبر: 871360

وب گردی

وب گردی